فصلنامه اخلاق 56
شماره 56 فصلنامه اخلاق منتشر شد رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره 56 فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: محتوای این شماره در قالب چهار مقاله، یک گفت و گو و یک نقد کتاب به مخاطبان فرهیخته ی این فصلنامه ارائه می شود.

وی گفت: «راستگویی و تربیت در دوران کودکی و نوجوانی»، «صداقت در عرصه تبلیغ دین؛ بررسی چند چالش اخلاقی»، «روان شناسی درغگویی: انگیزش، همبسته های شناختی، بسترها و راه صلاح»، «منشوری صحیح برای تحقیقات رسانه ای با تأکید بر صداقت اخلاقی» عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بخشی از این فصلنامه اختصاص دارد به گفت و گو با علی اکبر تیموری فریدنی با موضوع «مفهوم شناسی دروغ از نگاه اندیشمندان مسلمان و غربی».

وی ادامه داد: در قسمت دیگری از این فصلنامه معرفی و نقد کتاب «پشت پرده ریاکاری؛ چگونه به هرکس دروغ می گوییم، به ویژه به خودمان» به قلم حسن بوسلیکی ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان تصریح کرد: این شماره از فصلنامه اخلاق به سفارش میز اخلاق از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با محوریت موضوع صداقت آماده شده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این شماره از فصلنامه می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

مشاهده در خبرگزای حوزه
مشاهده در خبرگزاری ایکنا


 



 
 
امتیاز دهی
 
 


پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 178
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما